Post by tachliocelliwedd on Feb 23, 2022 15:38:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Løb, Sackboy! Løb! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Løb, Sackboy! Løb! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Løb, Sackboy! Løb! 2022 version ▞▞▞
Wow, jeg er meget meget meget meget meget meget meget meget (for et par minutter siden...........) forladt
Selve spillet er meget sjovt, men jeg har et problem, hvor det simpelthen ikke vil oprette forbindelse til Facebook. Spillet forsøger at gøre det, men det vil bare ikke gøre det, ingen fejlmeddelelse det gør det bare ikke
Jeg kan lide dette spil siden 2015, og det er sjovt, men i verden 2 (avalonia) er det elektriske bare hvidt og matcher gulvet og så svært at bemærke, men på min tablet er det elektriske blå og sort, og jeg kan ikke få adgang til skjorten i butikken Løs venligst disse problemer sony computer entertainment og sony playstation.
Ret kedeligt egentlig. Lidt skuffende.spillet fejler virkelig dårligt, pls fix
Bliver ved med at gå ned og lukke, når jeg kører, brugte 3,99 på ekstramateriale, så jeg vil ikke afinstallere, men det bliver latterligt😑 Har også brug for et login med Google-funktionen, da jeg ikke kan gemme mine fremskridt... Opdater- Hvis app bliver ved med at lukke, gå til indstillinger, kvalitet og vend den til medium, når på høje nogle enheder ikke kan klare det 😀😀
Det er en fantastisk app, jeg vurderer den meget, og jeg savner at spille Little Big Planet 2 og 1 og 3, som jeg skal spille, og de gamle sange fra den, det er bare trist og ærligt talt, mange lbp-fællesskaber, mange mennesker forlod spillet, og det er bare trist !😭 men jeg håber, der er folk, der spiller lbp 3😊
meget glitchy, forårsagede dødsfald
Det er skrald, fordi det dræber mit batteri så hurtigt og er sindssygt nemt
Det er utroligt sjovt, fordi du kan spille online med andre mennesker, det er mine yndlingsskabere, der har lavet det, og det har god musik, struktur og samler bobler til power-ups og kostumer.
Dårligt var der for mange fejl
Fantastisk grafik, nem kontrol, børn og voksne, får mig til at ønske, at jeg havde adgang til hele spillet på telefonen. LittleBigPlanet 💙
Jeg har allerede spillet denne app på min telefon, der gik i stykker, men jeg spiller den aldrig på tabletten, og jeg har spillet den på Xbox 360, synes jeg, og jeg har spillet den på en PlayStation 4, den er rigtig sjov
Nå, jeg formodede, at jeg skulle give 2 stjerner, fordi den lyserøde goo er neon, og den elektriske goo hud er ikke på. Jeg prøver at vide, hvordan jeg løser dette problem. Lav det.
Super fedt
det virker ikke
Jeg giver det 5 stjerner, men det vil ikke tillade mig at oprette forbindelse til Facebook. Når jeg går til Facebook og prøver at synes godt om siden, vil det ikke tillade mig at like siden, den siger, at spillet ikke er kompatibelt med min telefon. Jeg har en galakse note. Jeg spiller tydeligvis spillet på min telefon
bringer virkelig minder frem. Selve spillet er helt ærligt fantastisk. Det tvinger ikke tilføjelsen ned i halsen, gameplayet er sjovt, klistermærker gør spillet vanedannende. Det eneste problem er, at det kører på gammel software, så det er lidt haltende, men det er det eneste problem indtil videre. Vi tager virkelig nogle ting for givet. Jeg nød at spille dette, da jeg var 12, og nu nyder jeg det 5~ år senere. Hvem ville have gættet?
Godt
Run Sackboy! Run! Pelihalli dgd
Det bedste valgfrie spil på PlayStation, hvis du troede, du kender til at løbe og vide, venstre og højre, også op og ned og derefter diagonal af analoger eller omvendt af en indstilling. Det er faktisk meget godt.
Jeg giver det 3 stjerner, fordi hver gang, når jeg spiller det, eller når jeg er midt i at spille dette spil, vil det halte (især når jeg bruger magneten eller Jetpack), husker jeg, at jeg downloadede det og spillede det for et år siden og sidste år fungerede det fint. Den siger, at den skal søge efter en opdatering, men opdateringen er ikke opdateret for at få en bedre Android-version på spillet. Venligst find en måde at løse "laggyness" i spillet tak, tak
Jeg har lige brugt dette til at få run sack boy run T-shirten og haven Nome outfit til toggle det er det eneste gode ved det resten af det er kedeligt
Dette er et sjovt, gratis spil. Jeg elsker LBP! Det eneste problem er, at det kører dårligt på min telefon. Det ser ud til at køre glat, bortset fra at kameraets bevægelser er hakkende. Det kan skyldes, at appen er for gammel, eller at min telefon har en længere skærm. Det er en skam, for spillet er ikke særlig sjovt, hvis det halter.
PAC-MAN 256 - 次世代エンドレスパックマン!- アーケード dvx
Det ændrer sig til, hvad jeg plejede før, grafikken i Avalonia ændrer sig fra de blå elektriske gulve, nu blev det hvidt, hvilket er svært at se, om det er sikkert at gå på
Jeg elsker det så meget, jeg ville bare ønske, jeg havde en ps4, så jeg kan få den fulde version, men denne er stadig fantastisk tak playstation mobile inc ♥
Grafik er fantastisk til et mobilspil. Desværre er dette spil ligesom alle de andre løbere. Og hvis du sidder fast eller bremset vil du dø, der er bare ingen vej udenom!
Run Sackboy! Run! Аркади ypy
Run Sackboy! Run! Arkada ipp
så sjovt, jeg spiller det her så meget, og det er ligesom at spille på playstation bare lidt anderledes, men stadig rigtig sjovt, du kan skifte kostumer, samle klistermærker og det er så fedt, jeg kan varmt anbefale dette spil:) 5-stjernet spil helt sikkert
Jeg looooooooooooove dette spil 🚹 det er så sjovt, og jeg er en professionel i dette spil 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😂😎 samler jer hele verden rundt vej til målstregen.Sos dette spil er så meget bedre end den sidste del en er kedelig 😎😅🙁😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴🆁 🅴🆅🅸💤💤💤💤💤😴😴😴😴😴😴😪☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️⚰️⚰️☠️⚰️⚰
Jeg kan godt lide spillet, men 😡 det sparker mig i gang, hele tiden jeg går på appen
det er godt, og alt undtagen nogle ting du har brug for wifi, for jeg hader det, så vær venlig at ordne det, min søster hader det, så ordnet det
Jeg kan godt lide dette spil, fordi jeg kan lide spillet subway surfers, og det er ligesom det, og opgraderingerne er meget seje og pæne
Hvorfor skal den have adgang til min opkaldshistorik?
Hvis der var en mobilversion af, Little Big Planet, der havde det samme gameplay, ville jeg helt købe det for $20 - 30. Dette har grafikken, men jeg er ikke vild med kontinuerligt kørende spil. Jeg kan godt lide mere kontrol og udforskning.
Det blev ved med at ramle mig! Jeg blev så sur! Det frøs min tablet! Det fejler også, min tablet var nødt til at genstarte på grund af spillet! Den havde okay grafik, og kontrollerne var gode, men jeg anbefaler ikke dette, hvis du har en lille tablet, men jeg kan stadig lide spillet! Sackboy-spil vil altid være et af mine yndlingsspil! Jeg ville bare ønske, at denne fejl kan rettes, hvis den kan, ville jeg have givet den fem stjerner.
Run Sackboy! Run! Arkādes spēles dyqf
Et sjovt løbespil, intet mere
Det er ikke rigtig som spillet på PS4, det er meget anderledes, og jeg kan ikke lide det, de burde gøre det som det faktiske spil